Βασικοί Πυλώνες Συμπεριφοράς και Απόδοσης Στελεχών
Γιατί κατασκήνωση σημαίνει ευθύνη!
Μία οργανωμένη παιδική κατασκήνωση οφείλει να προσφέρει ένα πρόγραμμα με μεγάλη ποικιλία και ποιότητα δραστηριοτήτων, να στηρίζει και να ενισχύει τον κοινωνικό χαρακτήρα της ομαδικής ζωής, να διατηρεί και να αξιοποιεί πάντα άριστα εκπαιδευμένο προσωπικό και να στοχεύει στην αξιοποίηση των δραστηριοτήτων που απαιτούν την επαφή με το φυσικό περιβάλλον. Τα στοιχεία αυτά οδηγούν και στη διαμόρφωση του προγράμματος της κατασκήνωσης, το οποίο οφείλει να αναπτύξει μία φιλοσοφία, ώστε να καλύπτει συστηματικά τις ανάγκες των κατασκηνωτών, διατηρώντας τον παιδαγωγικό και παιδευτικό της χαρακτήρα.Η φιλοσοφία αυτή αντικατοπτρίζεται στον τρόπο συμπεριφοράς και δράσης των στελεχών.Συνεπώς είναι καλό να τίθενται πρότυπα συμπεριφοράς και επαγγελματικής απόδοσης που αφορούν το προσωπικό και ιδιαίτερα τους κοινοτάρχες (unit directors) και τους ομαδάρχες. Συγκεκριμένα το American Camp Association, το οποίο παρέχει συγκεκριμένες οδηγίες με γνώμονα την ποιότητα της ζωής του παιδιού στην κατασκήνωση, έχει θέσει 8 βασικούς πυλώνες απόδοσης που αφορά το σύνολο του προσωπικού και τους ορίζει ως Camp Program Quality Assessment-Staff Best Practices.
Πυλώνες Συμπεριφοράς και Απόδοσης Στελεχών
κατά American Camp Association
Πυλώνες |
Περιληπτική Περιγραφή |
|
1 |
Φιλικότητα & Αμεσότητα |
|
2 |
Παροχή συναισθηματικής ασφάλειας |
|
3 |
Ενίσχυση αισθήματος αποδοχής |
Σε κάθε δραστηριότητα της κατασκήνωσης ο εκάστοτε υπεύθυνος όπως και ο κοινοτάρχης αλλά και ο ομαδάρχης με την βοήθεια των παραπάνω οφείλει να:
|
4 |
Δημιουργία προκλήσεων |
|
5 |
Ενεργητική και συνεργατική μάθηση |
|
6 |
Δικαίωμα στην επιλογή |
|
7 |
Σχεδιασμός και ανατροφοδότηση |
|
8 |
Αξιοποίηση φυσικού περιβάλλοντος |
|
Παπανικολάου Ιωάννης
ΗR Manager/Σύμβουλος Επιχειρήσεων/ Εκπαιδευτής Προσωπικού Κατασκηνώσεων/ Εκπαιδευτικός
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικού Προγραμματισμού Κατασκηνώσεων Ελαιώνες
Msc Οικονομικής & Επιχειρησιακής Στρατηγικής
Περισσότερα άρθρα σχετικά με την κατηγορία: